Khamis, 31 Mei 2007

TENTANG SESEORANG.....



Teruntukmu hatiku, ingin ku bersuara

Merangkai semua tanya, imaji yang terlintas

Berjalan pada satu Tanya slalu menggangguku

Seseorang itukah dirimu kasih

Kepada yang tercinta inginku mengeluh

Semua resah di diri mencari jawab pasti

Akankah seseorang yang diinginkan kan hadir

Raut halus menyelimuti jantungku

Reff :

Cinta hanyalah cinta, hidup dan mati untukmu

Mungkinkah semua Tanya kau yang jawab

Dan tentang seseorang itu pula dirimu

Ku bersumpah akan mencinta

Akhirnya seseorang yang aku tunggu....membalas email yang sudah lama aku nantikan....walaupun permintaan aku ditolak...tapi dia menolaknya secara baik....alhamdulillah...persahabatan kami terjalin semula seperti 7 bulan yang lepas....

Dia seorang yang baik dan menarik.....namun dia ada impian yang harus....didahulukan....

Aku hanya mampu berdoa agar...dia akan berjaya dengan apa yang diimpikan selama ini....

Aku berserah....agar takdir menentukan segalanya....Amin...


4 ulasan:

sd. berkata...

alhamdulillah~

equilibrium_space berkata...

salam...
aku x marah ko. jgn risau k. aku x berhak nak benci org, apatah lagik nak sayang org...

masalah aku ialah aku sker majuk n aku tau org benci ngan aku sebab ni la...

ko jgn dah sedeh2 k. aku akan cuba hiburkan hati ko.

jumpa lagi...

maaf andai terkasar bahasa terlembut bicara...

izinkan aku pergi...

Noushy Syah berkata...

Dah seminggu dah nih....

Siapakah itu? Akukah?

:p

Orked berkata...

seseorang tu....special sgt kan..sampai mcm nie?

wake up girl, expect nothing, life frugally on surprise...be strong!