Jumaat, 11 Mei 2007

LONELY.......

aku kecewa dengan seseorang.....

terkadang hati ini sangat....sangat kecewa....

rasa marah pada orang yang....berlagak..riak..sombong

aku tau....aku tak sehebat korang....

siape lah aku....

kepale aku serabut sekarang....

kerana melayan kerenah orang macam nih....

jadi......

tinggalkan aku sorang diri buat masa ni....

aku taknak diganggu...

bila keadaan dah mulai reda...

pasti aku kembali...

dan insyallah...

kita akan bersua lagi.....

maafkan aku kerana ingin menyendiri....

p/s:mother's day tahun ni aku tak dapat sambut dengan Mak aku...sebab Mak aku sekarang sedang menjalankan ibadah umrah....so tinggallah aku merindukan Mak...

"SELAMAT HARI IBU...MAK..."

I LOVE & MISS YOU SO MUCH.....!!

1 ulasan:

Orked berkata...

Salam zila..uikk..marah sapa tu
jgn marah2..nnt tak anggun

erk..sowi la..skrg ni kakjie bz sgt
mood pun tak der....down sgt2
bile keadaan dh ok..kita citcat ye..muaaahhh...