Selasa, 8 Mei 2007

ske banget!!

aku dulu memang ske betul ngan N'Sync & Bsb..lagik-lagik kalau...die orang nyer tarian...grand abisssss......

ni aku letak video klip dieorang...yang sebahagian nyer memang aku ske sangat tarian dieorang.....

meh le joget skali!!



POP...lagu ni mase aku memude dulu...memang menjadi kegilaan aku sorang...taun 2000 klu x silap aku ler...kumpul duit semate nak beli...kaset dieorang nih....cd mase tu aku tak mampu lagik!!bdak bawah umur....

ni plak lagu....GIRLFRIEND...ni pun besh gak!!



IT'S GONNA BE ME.....dafi bawak lagu ke harituh...ye la kot...klu dafi bawak memang tak besh ar...(abih la aku kene maki ngan fans dafi...sorry yer!!)



LIKE I LOVE YOU.....ni Justin solo dah ni....



NO STRING ATTACHED.....ni pun cun gak!!!



BYE..BYE..BYE....



mamat bsb....DROWNING



THE CALL......



I WANT IT THAT AWAY.....feeling la dengor lagu nih......



dah lagu hepi-hepi...lagu sedey la plak....SHOW ME THE MEANING OF BEING LONELY

dah-dah abih sume aku letak...kang jd satu album kompilasi la plak...tu jer yg sebahagian yg aku ble tunjuk...

aku sker......tenkiu....

3 ulasan:

sd. berkata...

aku pun suke :D
hehe

Noushy Syah berkata...

hehhehe..'CRY ME A RIVER" xsuke?

equilibrium_space berkata...

Video clip M Daud Kilau ado???