Rabu, 23 Mei 2007

macam baru bangun dr lena yg panjang......

Semekom...

yes...yes....i'm freeeeee now...selepas selame seminggu lebih....dapat title "suri rumah"...ye la sebab mak aku xde...so sumer keje-keje rumah dalam dan luar...aku kene settlekan....kire 2 kali gande keje....aku kene buat....start dr pergi keje....balik umah pun kene keje gak....mane tak penat.....so mood aku nak update entry
pun hilang.....

ni nak belasah daun kari buat ulam...penat!!

maaaaaaaaaaap la bebanyak pada sape-sape yg datang menjengah blog ni....tp xde entry dr sehari ke sehari.....kate nak buat entry itulah inilah.....tapi hampeh......pade yang tag aku tu...nanti aku buat la korang nyer request....ade dalam draft sebenonyer....cume nak touch-up sikit pastu baru publish....tapi harap-harap korang x kisah la....lambat sangat aku jawab tag kekorang.....



tgh menghidu bau pokok kelape....sambil menghirup udare segar..ceh!!

ok la tunggu je la entry aku yang akan datang...dan hari ni aku ade jemputan gi makan-makan dengan sume member-member keje aku n chef aku skali.....klu aku kekenyangan nanti ble la aku tapau....pastu paste kat blog nih...ha korang nak order ape??

aku sker.....

3 ulasan:

equilibrium_space berkata...

ni sorg lagik ada cobaan nak poyo mkn kat aku...pekesssssss???? x puas lagik ke korang sume menyakitkan ati aku ngan sume mknan yg aku x mampu nak carik kat sini...(hik, maap la aku hijack blog ko jap utk amukan aku!!)...

Kalu ko brani poyo makan kat aku, aku akan sumbat tauhu sumbat kat perut ko zila...cuba lah!

Noushy Syah berkata...

wakaakkakk...Zila, gelap plak your image tu kasi edit arr sikit baru nampak lubang hidung tuh hehehhe..

Kesian Equi..jgnlah you tayang2 gambar makanan nti sakit jantung dia menahan gelora xdpt menjamah makanan tuh hehehe...siapa yang susah?

Tanpa Nama berkata...

Good for people to know.