Rabu, 8 Februari 2012

kes derma darah

salam..

hujung minggu lepas boring la sket aku satu family..sebaba xde g memane...stakat dok umah..paling jauh pon g...pantai teluk kemang je...seronok sangat la anak-anak aku main air..memule nak main-main air je..tapi geram plak anak-anak tengok "air kolam"besar....besar la sangat nak...hehehe..terus golek-golek dalam air la jawabnye..


sebelum tu plak..ni kes aku nak g derma darah jumaat lepas..g petang jap...last-last hampeh je...staaf hospital kate aku datang lewat..baru kul 2.30..kalau pukul 6 tu yelah kan.....last-last aku tak puas hati la...bukak website Pusat Darah Negara..just nak bagi pandangan jer...esok nyer plak ade reply dari diorang...pantas jugak diorang buat keje...camni la contoh yang terbaaaeek!

jangan pingsan plak tengok layout mail aku pon kaler purple jugak...hehe..

kadang-kadang nak kasik buat keje jugak staff hospital ni...tolong la bagi perkhidmatan yang terbaek...lagi-lagi kalau orang akan rase senang sampai ke hati dengan layanan & khidmat yang korang buat..jangan ade segelintir sebab keje senang ambil lewa aje...dah la sekarang iklan tv dok tayang dermalah darah bukan derma dare ye puan-puan....hehe..tapi derma darah yang katenye sekarang sibuk mencari penderma yang mempunyai darah jenis A....walaupon aku bukan tergolong dalam penderma jenis A tapi layan je la..orang dah sukarela..(sebab bukan semua orang suka dan rela yer...)bukan kurang gaji korang bile aku menderma..bukan senang ade orang datang nak suro ambik darah die(menyerah je ni)tu pon payah ke nak layan...aku pon tak paham la dengan staff hospital ni..

ni pon sebab aku dah fed up kalau dok bermalam kat hospital...serik la 2 kali itupun sebab bersalin..kalau tak!!dulu sibuk beno nak dok hospital...sekarang dah jeran....alahai...

2 ulasan:

Denaihati berkata...

askm. apapun tahniah menjadi penderma.

zilazaki berkata...

w'salam...alamak x sangka en denaihati sanggup mencemar duli..apepun terima kasih dau n keladi!