Ahad, 6 Mei 2007

Episod dera-mendera kini kembali dengan perisa oren!!

Weh korang balik la sini cepat...tak besh ar korang takde..takde sape aku nak sakat...ati dah melonjak-lonjak nak sakat korang nih....

dari sehari ke sehari...kegembiraan aku makin berkurangan....apa tak nyer...geng-geng aku dah gi training dulu ke K.L...kate nak gi sesamer...tapi dah 3 hari diorang kt sane....termenung panjang aku dibuatnyer....

kadang-kadang perasaan seakan-akan tidak dapat dibendung lagi....setiap mase teringat...adakah itu perasaan cinta....oh bukan tu tak semestinya.....mungkin aku rapat dengan mereka....keserasian tu memang ade pada kami....

memang tak boleh dinafikan lagi.....selagi aku belum meluahkan ape yang terbuku dihati....semakin parah la rindu yang ditanggung....apa kan daya....jarak dan waktu memisahkan aku dan dia....memang penantian satu penyeksaan....

cume aku bole berharap....sampai satu saat nanti....kepastian akan menjelma jua....

hari ini bulan cerah....
seakan tersenyum pada ku..
bintang bertaburan diangkasa...
seperti kerdipan lampu-lampu kecil..
menyinari bulan...
yang megah bersinar....
awan berarak menghiasi malam....
alangkah bagus kalau kau disamping ku...
melihat bulan..bintang..dan langit...
seakan kau...aku dan cinta bersatu...
tapi mungkin aku disini hanya mengharap....
seperti bulan jatuh ke riba....
atau kita seperti...
langit dan bumi...
hanya takdir yang menentukan segalanya...
biar mereka berkata....
hanya untuk kau tahu yang aku masih disini..
dalam diam....
menyintai mu....

Aku tak mengerti....apa yang ku rasa
Rindu yang tak pernah...begitu hebatnya
Aku mencintai mu lebih...dari yang kau tahu
Meski kau takkan pernah tahu...

Aku persembahkan..hidupku untuk mu
Telah ku relakan...hatiku pada mu
Namun kau masih bisu..diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara..

Baru ku sedari...cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk...seluruh hatiku

Semoga waktu akan mengilhami...sisi hati mu yang beku
Semoga akan datang keajaiban..hingga akhirnya kaupun mau...

Dewa-Pupus



P/s: equil ko ske tak lagu nih?jgn sesedy k....

4 ulasan:

Noushy Syah berkata...

amboi amboiii...dah tak sabar2 to KL yea? I tot PD is much more nicer!! Strolling at the beach arr beb!! AMik pics dibeach tuh..guarantee menarik..

equilibrium_space berkata...

oit!!!mana janji manismu nak wat aku hepi???piiirah!konye entry wat aku sedey tahap cipan mengandung!apa ni peedee...sajakmu wat kan aku meraung dibulan mengambang mengenangkan laksa kita bersama tauhu yg lembut lagi gebu utk ku sandarkan kepalaku hingga terlena diulit mimpi...wakakaka...jgn sedey,gang...aku akan menghiburkan dirimu ngan lwk2 badut ku ok...hang in there! i'm coming...\

sayangilah org yg sayangkan kita,bkn yg kita sayangi...nanti kita yg parah...

sd. berkata...

ala..pe sume org nka jiwang2 nih..
adeih..

slamat menyambut hr ibu k..hehe~

equilibrium_space berkata...

penderaanmu bukan lah berperisa oren,malah berperisa keju-lemak berkrim disukai ramai dan tidak lah tercapai oleh akalku ini...(IQ aku tinggi sket jek dr Forest Gump!)

sori bebayk psl ari ni k...aku study maut (alasan jek!) coz aku xnak ingat lagik pape yg aku ingat...kuikuikui...apa aku merepek pun aku tatau..yg pasti aku nak layan AF5 jap...Be hepi gang!