Khamis, 14 Jun 2007

Request yg dah lame terperam...

Tag Dari Khairi

Tag ni datang dari Khairi (http://www.nairfan.blogspot.com/) memang dah lamer khairi ni tag aku..cume aku peram jap...eh...lamer gak....so dikesempatan ini...aku nak jawab la tag yang Khairi bagi ni...

Soalan nye...Khairi tanye...website ape yang aku slalu bukak...tapi khairi tanye 5 je....tapi aku gatal jugak nak taruk kat sini 12...

Aku memang ade gak download Mozilla Firefox...sebab ade name zila tu...aku pi gatal2 download...tapi x gune sangat pun....dan aku pun bukan reti sangat nak download pe bende lagi
so aku slalu bukak website......
ni untuk check email aku....mesti check tiap2 hari....
ini sudah semestinye...blog aku
blog yang pertama sekali aku jumpa....blog ni jadi inspirasi aku..
aku suke care penulisan dari blog ni...
ni business site aku......
blog kak kujie...
blog red diva....
blog kriesz....
blog noushy....
blog bdak sape ni...
blog org peedee gak..kak ros
ni untuk check bill internet aku....


kalau ikutkan byk lagi aku nak taruk kat sini...tapi blog-blog yang lain tu aku jengah jugak...so khari amacam puas hati?tag la aku lagi....aku suke tag2 ni....sure aku peram tahun depan baru aku jawab tag ko tu...

3 ulasan:

equilibrium_space berkata...

ZILAAAAAAAAAAAAAAA...........

aku pengsan.

Kerana terharu

dlm berjuta liun blog..namaku yg terpilih....

aku serius rasa cam time grammy award nie...


ko sker blog aku jek ke?

ko x sker aku ke?

mentang2 aku ni jahat,buruk dan org tolak aku mentah2!!!

uhuks!


gimme five, dear!

Tanpa Nama berkata...

yeh yeh yeh..terharu jugak sebabnya, we just know each other thru' BKS, and I'm so happy to know you..sekurang2nya matlamat BKS telah tercapai jugak kan kan?

Equi pengsan tuh..mehh bg CPR!!! hehehhe...

TQ Zila, appreciate it!

Orked berkata...

muaaahhh...... sbb msk dlm list

tapikan...tak kan ko g tgok bil tenet tiap ari zila..