Jumaat, 25 Mei 2007

Terlalu istimewa.......

Aku tak sangka....yang aku sememangnya berani untuk meluahkan..apa yang terbuku dihati aku selama ni...

Atau aku mungkin terlalu bodoh untuk.....berfikir dengan lebih waras....dan aku boleh menjangkakan apa yang akan berlaku selepas tu....

Mungkin aku telah meruntuhkan....pertalian sahabat yang selama ini terjalin....dengan satu perkara yang aku rasa terlalu awal untuk aku katakan.....

Memang aku tak mampu untuk memendam rasaku ini....dan tak aku nafikan...selepas saja aku meluahkannya....aku rasa lebih tenang....

Tapi ketenangan itu sementara saja.....mungkin selepas ini...sesuatu yang menyakitkan akan menyinggah semula....ke hati aku ini.....

Insyallah aku akan menerima dengan...hati terbuka dan rela....walaupun hati ini luluh...namun perjalanan hidup aku...mesti aku teruskan....

Seperti yang kau katakan....hidup ini terlalu singkat....

Biarlah aku menyesal sekarang dari...aku meratapi kekesalan aku kemudian hari...

Maafkan aku sahabat ku.....tak terlintas dihati aku...untuk menggangu kehidupan mu...

Cuma dengar apa yang aku ingin katakan.....luahan dari hati aku....

Cukuplah dengan apa yang aku lakukan ini...terhadap mu...memang aku rasa bersalah sekarang...

Andainya...selepas ini.....pertalian sahabat yang kita bina...runtuh sebegitu rupa...memang aku terpaksa lupakan apa yang aku....lakukan terhadap mu sebelum ini.....

Memang salah ku......

MAAFKAN AKU WAHAI SAHABAT..........


5 ulasan:

Noushy Syah berkata...

ERRRRR..not me kan kan?

Jangan putuskan silatul-rahim tau, dosa...tuhan marah!!

Orked berkata...

Zila...ada ketikanya tak semua yg kita ingini dpt kita cakap, tak semua yg kita harapkan dpt kita nikmati segala angan² tersebut....jalan hidup kita mmg begitu..dan itulah pengalaman.

Teruskan melangkah kerana itulah hidup yang tiada siapa yang boleh berpaling kebelakang , mustahil untuk kembali ke masa lalu untuk membaikinya ...maka lihatlah ke hadapan, disitulah terletaknya hidup dan masa depan!

jaga diri ye...

sd. berkata...

be strong.and always be strong.

equilibrium_space berkata...

er...ko nk putuskan pe nie? aku blur..ubat byk sgt makan...

ko nak putus ngan satay, nasik lemak bagai ke???
ishk3....jgn zila...jgn....

Red Mummy berkata...

zila sayang

i used to have a very good fren, for 13 yrs...

but last yr kita putus.

so zila, mula2 kita akan tangisi, pastu, alahhhhhh...bley blah!!!

rilek cool ok!

meh layan akak ko ni...