Selasa, 8 Mei 2007

meh sini nak criter.....


sejak hr tu teman astik layan blues aje eh..lantok le....makin dilayan kang makin syahdu jadik nyer

semalam memang teman bengang tul....ape idaknyer...ade ke patut budak store nganto...cencaluk lagi satu jam...nak dinner....sini bebudak askor tuh makan dinner kul.....6 pm...bayang kan lagi sejam nak makan....baru nak diantonyer....bengang tul tahap cipan nak beranak....rase paneh je telinge nih...menahan mara kesumat....

tu satu hal nye.....yang membuat teman mara lagik menjadi-jadi...dulu bende alah ni...anto cume 5 kotak je...satu kotak ade 24...kire nyer tak banyak la....tapi sejak akhir-akhir nih....management suro ikut kiraan formulation..jadi nyer...bende alah tu digandekan lagi....dari 120 botol...ke 300 botol....

gilo.....dah la bende tu...susah sket nak kuor dari botol...kene hentak..kene jolok baru la nak kuor(ni mesti org pikir lain..lantok le..)dah la payah....sekse...tanga lak berbau cencalok...nak dekat satu malam baru ilang tau.....die nyer bau....pedih gak tangan teman...kene ayor cencaluk tu...


ni cencaluk yang durjana tuh.....ceh!!

budu pun ade jugek.....equil suko nih!sedut gune straw..hehe

tak pe...bukan berhenti setakat tu jer.....bende ni nanti teman buat berulang-ulang kali....setiap minggu...bulan....sampai la teman termuntah-muntah....baru la teman bole stop buat keje keluar kan cencaluk dari botol nih!!


3 ulasan:

equilibrium_space berkata...

AKU NAK BUDU ITU!!!!!! zila..aku bkn stkt sedut ngan straw...Aku mandi pong guna budu tau.Apa kes bersabun2... Ko mmg keji laaa..aku x leh mkn budu dah 2 taun tau..n loni ko wat aku tergila2 kan budu balek...Aku benci sama ko!!!!

Cencalok ko sungguh ayu kan. Aku sker gak cencalok ni, cicah ngan stoberi (gile 2 budaya yg meloyakan). X caya cuba la....(sat g tu ada la yg belumbe2 panjant cameron g beli stoberi pas tu terkinja2 lak g melaka beli cencalok! wakakakaka)

Selamat bercencalok la ek. Aku hrp ko x luper laksa kita sudah!!!

sd. berkata...

cencalok? eeei..bau x best.
budu? best BEST! :D

zilazaki berkata...

isk bau die memang besh....

makan plak buh cili padi pastuh perah asam limau

MELETUP!!!!!!!!!!!!!!1