Sabtu, 28 April 2007

aku masih disini.....

Assalamualaikum…..

Memang dah lamer aku tak update….sesak sikit kepale otak aku 5 hari yang lepas….macam-macam cerite yang terjadi beberape hari yang lalu…jadi mood untuk update banyak yang terkendala….

Cume tak pernah jemu….untuk singgah ke blog sahabat-sahabat blogger ku…bertanyakan khabar berita….seronok bile bersama kalian…

5 hari yang lepas…

Aku penuh dengan geram,menyampah,bengang,marah,sakit hati,letih dan macam-macam lagi….

Memang ade kekusutan yang terjadi pada diri aku….tapi ape boleh buat….simpan dalam hati ajelah….

Dan sememangnyer…..ade sesuatu yang harus aku luahkan….mungkin ini salah satu sebab nyer….sesuatu yang tak pasti asyik berlegar-legar diruang fikiran aku ni….

Ternyata aku RINDU kan seseorang….tapi Dia tak pernah tahu yang aku RINDUkan dirinya..

8 ulasan:

sd. berkata...

enhem enhem rindu sape ek..
bertuahnye badan

hehe

equilibrium_space berkata...

rindu???rindu saya la kot...tp x tercakap coz zila sedor diri yg manusia biasa x leh ngam nagn superhero cam saya...MUAHAHAHAHAHA...chill out,baby!

equil dah sihat!nantikan kemunculan baru equil yg lebih menggegarkan dengan 16 kuasa setan...HAHAHAHHAHA

Noushy Syah berkata...

ehem ehem..knock knock, knocking heaven's door ke tuh? ngeh....

p/s windu windu siapalah agak2nya tuh, me maybe, hiks hiks..

zilazaki berkata...

@equil

camner ble tau nih....tau la pakai kuase 16 setan...

takpe kite pakai plak....kuase tahap dewa...biarkan dengan kuase kambing akan menghukum mu...

zilazaki berkata...

@noushy

kantoi gak lagik....

saje jer latek windu..windu nih...

ye lah kot windu kat noushy agaknyer....

muah..muah..

zilazaki berkata...

@sayda

bertuah nyer badan....die..

merane nyer hati kite...sob..sob

nak nangis la...

equilibrium_space berkata...

peedee...
aku pun masih disini gak
muahahahaa

Narsha J. Fedders berkata...

Rindu? Bagitau ler!! Haiyoh! Nie mesti admirer ke.. Crush ke.. Awattt tak bagitauuu... Tulah.. Kan dah stress sendiri.. Kekeke.

Take care nah? Good day! =)