Jumaat, 25 Mei 2007

makan-makan time!!!!

hari rabu yang lepas...chef aku ade ajak kami semua gi makan kat satu restoren kat area P.D la..memule tu memang nak gi makan kt medan ikan bakar...tapi tutup plak malam tu..takde rezeki kami la.....

ni sebahagian member2 aku yang sengal...xde diorang memang x syok!!


tengah tunggu makanan sampai...perut dah lapar nih!!


ngumpat sebakul dua dulu.....sambil makan kacang..


org yg tukang belanje yg duk ujung tu skali...chef aku!!


sume skali 19 org...3 org x dtg mlm tu...bil makan sume skali...340.00 hengget..x ingat nyer order....!!!!


kan dah kate sblm makan bace doa..bkn mengumpat..ni aku ngan sorang sis yang satu "kepale" memang kaw-kaw aku order ngan die malam tu!

malam tu memang untuk meraikan kiteorang yang dah bertungkus lumus....selame 5 bln dok berperang ngan....3000 pax setiap hari...memang susah sikit nak habiskan waktu bersame serentak camni....sesekali berkumpul camni memang seronok....sekarang pax cume 1500 jer...so bole la kiteorang berlenggang kangkung sekejap...sebab pas nih 12hb Jun...perajurit baru dah masuk balik....dan bende yang same 5 bulan lepas akan berulang balik...alahai....

aku perlukan tukang urut (wanita sahaje) atau ade sesape nak sponsor mesin urut ogawa @ osim?hehe...

4 ulasan:

Noushy Syah berkata...

hahhaha ZIla patutnyakan U ambil gambar makanan tu besar2..mesti Equi muka naik merah padam geram...kalau satay tu rasa2nya terlior dia tuh.., siaplah you kena marah dgn dia..hiksss

p/s kalau ade nasik lemak punya gambar lagi dia geram, dah le xtau masak ahakss..samapi 3 hari 3 malam episode masak nasik lemak xjadi2 wakakakk!!

equilibrium_space berkata...

aik....ingat aku la orang pertama yg nak hijaxk ko nye blog...ish3 bdk noush nie kan..aku hijack dia nye blog satu ari nanti!!!

WOIT zila...ko mmg x takot ngan amaran aku ek!!! laaaaaagi ko melampau ngan kekoh sate sekali 5 cucok...ko tau apa aku mkn ari nie??? nasik ngan telor goreng jek tau..nasik putih kering kontang...(haaa...siler rasa bersalah!!!)

aku baru jek nak bakar blog kakjie coz dia dok cite wat tomyam bagai..loni ko lak...aku dah ilang akal dah nie tau..hins hins hins... apakahhhhhhhhhhhhhh???? nape ko nak torture aku cenggini rope ek???apakahhhhhhhhh????

Noush, u should sedeh ngan i yg sebatang kara ni tau..dah la teringin nasik lemak...ni sate la pulok...bape km jarak umah kita ek???buleh i tumpang makan nasik lemak u...eh, u reti ke msk noush??? i dgr asik tapau jekkkk..wakakaa...

zila...komen aku dah layak dipangge entry dah nie tau...aku dah pening nie...Tlg drip aku balik..tlg masukkan aku ke spital semula..tlg akuuuuuuuuuuuu...

AKU BENCI LA KAT KO! uhhhh

zilazaki berkata...

NOUSHY...

memang nak ambik sepatut nye..tp..bile dah nampak....makanan yang berasap-asap tuh..kangsung tak ingat nak snap.....

tu pun sempat snap gambo satay tu jer....

kene mara ngan equil....tak bergegar langsung jantung nih!!!

tu br skit jer tu gambo nye...meh lepas nih lagi gempak nyer gambo...tungggggggguuuuuuu...

EQUIL.....

Amaran..ko bg amaran ke Equil!!TAK TAKOT PUN AKU NIH HA....tu br 5 cucuk...blum pat ploh pat cucuk lagi tuh....

tp memang aku rase bersalah la...bkn sebab ko mkn nasi ngan telur goreng....tp rase besalah sebab x tunjuk...makanan yg lagi sedap & maha lazat...

takpe nanti aku tapau kan yer....

dah..dah gi bius due tige das...kang buat amukan paradikma lagi lak peh ni!!

Noushy Syah berkata...

muahahhaa...adui kesian dgn EQui..alahai mamam nacik dgn telo goweng AJE..SOB SOB..emmmm tu la Zila sian dia tau sampai banjir le rumah tu dgn air lior masyam dia tuh muahahhaha...

p/s aipp, kita tau masak nasik lemak tau, siap buat delicious sambal udang lagi....xcaya? emm tanyalah pada my SYAHyang..tentu dia takap sedapppPPPPP * nak tanya mesti pada org yang sayang kita kan kan ?

BUkan ke org kata if you want to know about your best, tanya arr your best friend or someone that loved you..mesti best munya jawapan..lallalallaa