Selasa, 12 Jun 2007

lalalalllaallalllallalalallalaalllaa.....

yuhuuuu...den dah kembali dah ni ha...

bukan ape..cume sibuk skit ngan keje..pastu g training badminton plak..dah seminggu gak blog purple kesayangan ku ini..aku tinggal2 kan..

jgn salah sangka plak..dengan entry aku yang terakhir tu...telah membuatkan aku patah semangat..frust menonggeng....jauh la same skali...hidup mesti diteruskan beb!!

cume memang dah kebetulan...aku sibuk skit..

sebenar nye memang byk pekare yang aku lalui...selame lebih seminggu ni...

sesuatu yang agak...terdetik dihati...betape indah nye kehidupan ini...

takpe la nanti aku...tulis kat entry akan datang...

so pada sesape yg sudi singgah...jengah blog ni yg x update2 tu...bising2 suro update..

TERIMA KASIH la banyak2....kerana sudi menegur dan menyapa...terharu nih...

p/s: ape2 pun..16 hb ni aku ade badminton tournement..lagi2 plak peedee jd tuan umah utk..perlawanan kali ni.....nak score la nampak gayenyer....

tp yg paling x besh skang......hangin lagi ni...bulu mate aku dah terbakar.....huaaaaaaaaarrrggg...jahat..jahat....jahaaaaatt!!!eemm..x skerrr!!!



Tiada ulasan: