Ahad, 29 Januari 2012

Anugerah Juara Lagu 26 *update

salam..

waaa nampaknye bahang makin terasa..malam ni adalah penentu siape adalah juara anugerah juara lagu 26 ni..tahun pas aku dok menahan sakit perut nak bersalin..sib baik x bersalin malam tu jugak..hehe...nak tengok faizal tahir punye pasal la ni....hehe

tapi saingan kali ni bole la tahan..cume ade jugak pencalonan yang tak sepatutnye masuk AJL 26 kali ni...tapi apakan daya..bukan aku jurinye...tak sabar nak tau lagu mane bakal juara...

tema kali ni paling aku suke..tema air katenye..rase cam nak ambik gambar dalam air la plak..ha pas ni mesti ramai orang kawen ambik gamba dalam air kan..kan..kan..

gambar paling best aku tengok gambar aizat..sempoi je kan!!gambar faizal tahir pon best gak..main basah-basah sume..giler cool la FT!!

tahun ni untuk pengacara masih orang yang sama..cume ally kot yang xde...

1.Wanita Seluruh Dunia – Projek Pistol
2. Sedetik Lebih – Jaclyn Victor
3. Kekanda Adinda – Atilia Dan Monoloque
4. Penakut -Yuna
5. Kalau Berpacaran – Suhaimi Mior Hassan, Ana Raffali Dan Altimet
6. Cinta Muka Buku – Najwa Latif
7. Karma – Faizal Tahir ♥ (juara 2)
8. Kisah Hati – Alyah
9. Sungai Lui – Aizat ♥ (juara 1)
10. Gadis Semasa – Yuna
11. Awan Nano – Hafiz ♥ (juara 3)
12. Beribu Sesalan – 3 Suara

jadi kite tengok sape juara malam ni...

  • da diumumkan pemenangnye ialah hafiz dengan lagu awan nano...memang best jugak lagu ni..best of faizal tahir dengan karma..tapi sungai lui lak x menang...:-((..so pas ni x dapat la tengok faizal tahir di AJL lagi..sebab sekarang die nak luangkan mase bersama keluarga..bagus..bagus..ni yang aku suke!!

Tiada ulasan: