Ahad, 8 April 2007

say hu....la la...adei...

Akhirnya saat yang ditunggu telah tiba...pencarian 10 peserta..untuk menyertai program realit terbaru....Blogger Kickstart....dan salah seorang pesertanya ialah aku sendirik....hehe...klako plak bunyi nyer...tak camner aku ble terpilih pun tak tau...blog ni pun br jer nak bernafas....tapi nak diucapkan berbanyak terima kasih la kepada....Juri Citra Terindah....yang telah sebulat...sepetak...dan sebujur...memilih patik yang hina ini...untuk turut same....memeriahkan industri blog yang Kian-Mawi meriah ini....


terima kasih la kerane memilih sayeee....!!


heran aku camner bdak ni ble terpilih...?

walaupun kesihatan aku ini masih ditahap....kurang memuaskan....di tambah lagi dengan demam yang melande.....sebab sakit gigi ni la....tak sempat gi cabut....klinik tutup 2 hari....terpakse la gi sepital gamak nyer....sekaligus menjimatkan kos...cabut gigi dan minyak motor....sepital murah sikit...kui..kui..

dan walaupun seawal 8.00 petang.....tadi aku da tido...tak larat oo....balik keje kul 6.00 petang...makan ubat trus tido...zzz..

tetapi....dalam mimpi still datang gak...suare juri suro...tgk blog...kate nyer ade ayat pemanis...habislah tido aku juga dihantui....oleh Blogger Kickstart.....penangan nyer lebih hebat dari filem Jangan Pandang Belakang....(belum tgk lagi citer nih....tapi org kate..best gak cite nyer)dengan kudrat yang ade....lepas da bantai tido...selame 2 jam...aku gagahkan diri...untuk update blog sendiri...dan menjengah blog-blog yang lain....

so kepada peserta-peserta yang lain.....Good Luck....Try Your Best...tapi yang paling penting kite sumer kawan kan...kan...




Tiada ulasan: