Rabu, 4 April 2007

cerita pasal kambing,aku dan mereka...

aku bukan nak cerite ape sangat...cume 2 hari lepas...sorang brother yang keje kat tempat aku nih masuk hospital...memula tu heran la jugak...nape la lame sangat tak datang keje...rupe nye die dah masuk wad dah 2 hari..kene darah tinggi...dengar nyer darah nyer tinggi taknak turun-turun...sebabnye..??sebabnye brother ni da makan kambing banyak sangat..as you know la...kambing ni tinggi kolestrol...memang kat tempat keje aku nih....ade menu kambing for non-muslim...bukan nye tiap-tiap hari ade...macam-macam la cara kambing di masak....tp favourite sgt diorang kat sini...buat sup...memang KAW!!sebab ke "KAW" an tu la ramai da suspect darah tinggi....aduss..menakutkan betul la...so sape-sape yg nak cube-cube tu bole tapi...jangan la banyak sangat makan tu...kontrol sikit...




ni bukan kambing..tapi ayam yg di perap untuk buat satay

satay yang dah siap..hangit sikit la....:-(

buat ape tu...?

hr ni aku off day....so ade paln yang aku nak buat...cuace pun cerah....jadi aku rase aku nak....buat ape yer....??



ha ni la keje nyer....mandikan anak2 kucing....


ni lagi sekor.....cian die basah....


dah kering......:-)


Tiada ulasan: