Isnin, 9 April 2007

AF gak..!!


Hr ni mase tunggu...turn nak masuk bilik rawatan..aku tengah bace paper....cerite pasal AF5 ni.....dan dengar kate 3 peserta dah terkeluar sekaligus....betul ker...aku pun x tau...umah aku mane ade ASTRO....belek punyer belek..memang sah la 3 antara mereka tu dah terkeluar....kenape lak camtuh erk...??tu kezutan AF tahun ni ker...tapi AF yang paling best..AF1..2...tu je yang aku layan...tu pun tumpang tengok kat umah orang...hampeh aku ni...fav ourite student aku...AF 1..vince n nija....AF 2..zahid n fara...tapi yang penting nyer....Heliza tetap mantain...ye tak...?! Dekna pun ok gak...!!

Heliza gerenti bereh.......


keratan akhbar yang aku bace..mase tengah tunggu turn..


lepas tuh selak...sampai belakang...ternampak plak criter pasal....camera Conan yang terbaru..memang aku nak usha camera...dah lamer dah...cume tak tau camner nak pilih yang terbaik....ye la baru nak berjinak-jinak burung merpati dalam hobi terbaru aku nih....


memang cantik..dan canggih....tapi bile aku cari harge die....makuih..punye la mahal...lebih mahal dari duit pinjaman aku belajo.....RM 15,900.00....gulp!!..ah takpe la kali la aku usha...

Tiada ulasan: