Sabtu, 21 April 2007

blog budak dapur...

hari ni memo dah keluar...pasal aku nak kene gi hantar training..kat K.L haritu...name aku tak tersenarai untuk pegi bulan 5 (Mei) ni...best la jugak...tapi yang tak best lagik...aku masih akan dihantar kesane selame sebulan...tapi tak tau bile...


ni gambar kete chef aku...abis la klu die dpt tau aku snap gmbr kete die..

bengang-bengang punyer pasal...aku snap gambar kete die ni....memang dah lamer aku usha...sebab kete die kaler ungu....chef aku ni lelaki tau...bukan perempuan...susah sikit nak jumpe lelaki suke pakai kete camnih.....

ade sorang makcik ni...satu tempat keje ngan aku...bererite la..dan die ni memang suke bercerite.....tak kisah la cerite ape pun....anak lelaki die ni berkawan ngan leez AF4 tu...memang kawan rapat la...so hari khamis malam tu...rombongan dieorang datang sebab ade shooting kat sini....cume yang datang umah makcik ni....leez dengan pelakon sorang lagi....hero la kot dalam drama yang dieorang nak shooting nih....tapi sampai sekarang aku tak tau sape pelakon lelaki tu..aku ingat Iqram Dinzly...kalau Iqram Dinzly..memang sah-sah aku gi umah makcik nih....even makcik tu pun tak tau die pernah berlakon cerite ape.....kirenye makcik ni jenis tak berape....tengok t.v sangat....cume die bagi tau yang pelakon ni...berlakon dalam cerite Janji Diana kat t.v 2 tu la...dan satu lagi...dalam Cicak Man....yg jd insp.polis tu....ye la kot...aku Cicak Man pun tak tengok lagi...nak tunggu vcd ori keluar.....dah la tu...siap pelakon yang aku tak dapat kenal pasti ni....duk kat umah makcik nih selame sebulan...memang ade tempah hotel...tak ape kes lak pelakon ni..nak duk umah org....die kate duit yang buat tempah hotel tu...baik bagi kat makcik nih...kire die menyewa selame sebulan la kat umah tu....aku heran sangat nih.....sape erk orang tuh??

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahhhh...kakjie bab2 artis2 ni tak bape nk tau sgt la zila..kena suruh siti jarum wat edisi siasat nie..he he he :)