Khamis, 19 April 2007

Jangan Pandang Belakang eh...

semalam memang off day aku...da lame diorang duk sebut-sebut nak pi tengok wayang..Jangan Pandang Belakang nih...jadi semalam aku ngan member merancang la nak gi tengok citer tuh....dan juga buat pertama kalinyer aku gi tengok wayang kat Jaya Jusco Seremban 2.....JJ (Jaya Jusco) ni da lamer da bukak nyer...cume aku ni jer yang...cam ulu tak pernah gi lagi...

memule nak tengok wayang kul 11.00pg..tapi kiteorg dah lewat...so beli le tiket kul 1.30ptg..jam br kul 12.15tgh..gi merry go round satu JJ....sah memang ulu...gi Mc'd..makan..makan...gi window shopping....dah 1.30ptg br kiteorg masuk....memule tu rase cam takut gak nak tengok citer nih...poster siap ader tulis....Amaran!! ade heart attack ker...ibu mengandung ker...tak ble tgk citer ni....takut terkezzzzutt!!

nak tak nak..beranikan diri ajer la.....kang kalau aku takut kang....aku nyorok la bawah kerusi...pastuh tutup telinge..tak dengar...tak dengar...alamak kantoi!!

iklan panjang berjela....start kul 2.00ptg....tapi dalam banyak-banyak tuh....iklan Sumolah memang best!!pun lagi satu Zombi kampung Pisang....hari ni tayangan nyer...kelakar n seram gak...Tapi Sumolah memang nak gi tengok..."kite memang kekurangan gule..tapi tidak kekurangan garam..jadi tabur la garam banyak-banyak"



Jangan Pandang Belakang tau....


makan..makan..kat Mc'D..


tu nampak wane ape..lepak sambil ambik gmbr kedai kristal unguuu..


hujan lebat..ni bkn nk tunjuk gmbr teksi..tapi gmbr hujan


criter die banyak...yang suspen..ade sesetengah babak yang memang tetibe je tekezut...ape tak nyer..tetibe ade kat belakang...cak!!kusss semangat.....

abis jer criter tu lebih kurang 3.45ptg...memang nak trus balik...hujan la plak....lebat selebat lebatnyer...lepak ja..tapi gedebak gedebuk..sempat gak sampai dalam kul 6.00ptg....huss nasib baik tak kene mara ngan ayah aku...

erm malam tadi memang membalas mesej kat shoutbox...time kasih pade yang tinggal kan mesej....kite ble jadi kawan kan...kan..kan....

pastuh pegi menjengah blog kak kujie...blogger senior yang baru aku kenal start aku masuk BloggerKickstart.....dan juga blogger lelain yang baru jadi kawan..kan..kan..kan...

rupenyer semalam birthday kak kujie...so aku pun wish ler.....tp kak kujie mintak kek kan..kan..kan......jap...


taadaa....kek Secret Recipe..nyum..nyum..



Chocolate Banana for Kak Kujie...Hepi Besday!!

gambar je la ye kak kujie..nak real turun peedee zila blanjer k!

p/s : sebenarnye nak bagitau yang aku maybe kene hantar gi trainning kat K.L..bulan 5 (Mei) nanti..ala tak best aaar....:-(

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

makasih kek tu..cedap tul tgok..tp bile nk bagi real nya.....