Jumaat, 6 April 2007

sakit..sakit...dan sakit lagi...

Semalam buka blog sendiri…tapi tak sempat tulis ape-ape….semalam memang badmood sikit la….sebab nyer….tibe-tibe jer….gusi aku bengkak….dah la tu berdenyut-denyut lak tu….aduuuhhh sakit nyer….Dia saja la yang tau…so petang tu aku g farmasi je la…mintak ubat tahan sakit..harge sebiji RM1.50..ingat power la ubat nyer…tapi tak tahan lamer..3-4 jam je..pastu sakit balik..erm..tahla....tapi sebelum tu ade yang buat aku lagi terbakar dan SAkit HatI…..mase nak balik dari keje….aku tak perasan sebenarnye….dan tibe-tibe akak satu tempat keje ngan aku tegur….yang bahagian depan motor aku…dah kopak….bukan sikit…tapi panjang nak satu jengkal…..da la moto baru…tah sape tak puas hati kat aku….motor aku dibelasah nyer…..hish!!…geram betul la….lepas satu..satu ..problem datang…


ni motor yang Sakit.......:-(


sakit tak terkate....:-( :-(


ubat sakit untuk sakit gigi..gusi...dan pipi...

tapi lepas baik sikit...dari sakit gigi..gusi & pipi tuh....member ajak keluar dalam pukul 8.00 malam....kiteorang pegi...satu restaurant...yang nak kate baru bukak....baru tak baru sangatlah...bukan ape..ade masalah sikit ngan beberape staff kat tempat keje aku tuh....so ni gi menggosipkan diri jap...ape tak nyer...dengar-dengar name aku pun terlibat.....mane ble jadi cenggitu....so aku gi 3 orang....aku..member & sorang orang veteran la...makcik yang keje same ngan aku....so kiteorang gi sane secare rahsia....so x ble sesapa tau la ni....kalau kantoi...nasib la.....huhu...


gambar org veteran...gambar aku & member x ble tunjuk...nanti kantoi...biarlah rahsie....hehe..

yang ujung nun disane tu...live band..

ni pun mase kiteorang duk kat situ...ade orang buat shooting plak....tengok gak sape pelakon nyer....ala si arash mohamad tu.....da la make-up artis nyer...siap berkipas kat si arash nih.....ah lantak ko la.....da tu kiteorang order la....duit tak bawak banyak lak...so makan pun yang ringan-ringan je la....kiteorang order....french fries & nugget...da order sampai...tengok pun cam tak semangat jer.....sos pun cam air...cair giler.....habis da lapar belasah jer la.....(trus tetibe sakit balik gusi aku ni!!)


fries & nugget yang sebelum dibelasah oleh kami...

kiteorang balik dalam pukul 9.45 malam....balik-balik jer...trus jengah blog...tp x sempat update...sebab da ngantok sesangat.....sebab aku masuk keje pukul 2.00 pagi....tp sempat gi ke....website blogger kickstart....bukan nescaffe kickstart yerk!aku puas la pikir nak join ke x nak...kalau join...memang masuk mulut nage....mesti kene fire nyer....tak kalau tak join plak....rase rugi plak....submite nyer esok.....arrrghhh..pening..pening...sok nak gi gunting rambut la....dan nak gi cabut gigi skali....

hidup The Lima....!!!!(gangstarz)



Tiada ulasan: