Isnin, 18 Jun 2007

aku nak cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

memang semalam bengang betul....geeerrrrrgggg....dah la dah tak menang...pastu badan dah sakit-sakit....hati panas sebab ade mulut x reti diam asyik dok ungkit kekalahan aku....dah pas ni aku cuti main badminton...nak pi main paintball la plak



BKS pun ape cite tak tau....senyap jer....chat box pun lengang....sape jadi juare....????tapi aku tetap sokong noushy....go..go..babeh....wa salute lu....http://www.panasians.blogspot.com


Go.....Go...Noushy Go!!!!

Give me...N.O.U.S.H.Y..

aku memang suke kartun2 ni...lagi-lagi kartun kim yang kiut nih.....tu sebab aku carik gambar kartun kim ni....khas untuk noushy....

lepas satu bala...datang lagi satu bala...sekarang aku tengah apply cuti untuk bulan julai nanti...tapi yang pening nyer sekarang aku...nak apply cuti 2 kali dalam 1 bulan....satu awal dan satu lagi...pertengahan....skang aku tgh fight ngan chef aku...sebab cuti ni la...fight secare baik...slow talk...tp dok salak hari2..mau x boring chef aku...gerenti die bagi nyer...tak pun trus bagi surat berhenti...heheehehe...

awal bulan my bes pren nak kahwin..so awal2 lagi die da jemput aku...siap suro jadi pengapit lagi...tu satu penghormatan...baju dah anta kat aku awal2..jadi aku mesti pegi..untuk taknak menghampakan dia...pertengahan bulan plak...aku pun dah lamer x holiday sesorang....pastu plak kalau jadi nak wat gathering kecik2 jer....nak jumpe bloggers yang selame ni kenal kat alam maya jer....so sesape nak join..jom la!!

tengok ape akan jadi nanti....

aku dalam DILEMA......hmmmm....

5 ulasan:

Orked berkata...

samat bercuti la zila....hati2 di jalan raya..anda mampu mengubahnya

sd. berkata...

sy nk ikot gathering itu!!
huhu

(perasan je lebih :p)

Tanpa Nama berkata...

wahhh..cantikkkkk!!! yehahhhh....more more more Zila..angkat kaki tinggi2 lagi hehehhe...

Wahh, have fun yea...enjoy your holiday..make it to the fullest!!!

p/s wahh muahhss, thanks pom pom gurl..nti shaye belanje NANDOS ok?

Tanpa Nama berkata...

oh zilaaa..aku x sbr nak g gathering tuh..aku nak hijack gathering tu lak..ngeh ngeh ngeh..n ko leh arrr mengukur tahap kesengalan aku nanti ek.

can't wait babeh.
(still in france yet my heart is oledi in msia)..keep in touch. i'll gv my number then k...

muah!

Narsha J. Fedders berkata...

feeewwiiitttt.. Jadi pengapit ye..

Amik gambars okayss?? I wanna see! Hee.

Niwae, take care babe. Have a good weekend ahead yeah. =)


Best betul,
Nad