Khamis, 19 Januari 2012

cara timbang kati blog

salam...

sebenarnye pernah gak terfikir pasal kenape la lembab benau blog..bile kite nak bukak sesuatu blog kemain merangkak..ade jugak yang tak bergerak langsung..kemungkinan blog tu banyak sangat khazanah..ataupon blog dah jadi kedai runcit ah seng (ah seng jugak dapat name!!)ataupon lebih banyak pilihan barangan harga rendah seperti di giant dan ade yang free juga...tu sebab sume nak sumbat dekat blog...kunun-kunun blog tu best sangat la..letak sume bende kat situ..tapi kalau dah blog sendiri...bole la gune tagline azwan ali.."ADE AKU KESAH"

tapi penyelesaianye ade..bile aku tanye kat pakcik google...camne nak timbang kati blog..tak kisah la blog ape..janji blog yang boleh ditimbang saje...lain-lain tak maw..tak maw ha!!

blog yang ringan...beratnya di bawah 200 kb
tapi kalau blog yang berat (ni kes blog tak hengat dunia)beratnya atas 200 kb

meh korang timbang kati blog korang kat web ni..sure korang suke punye blog pon dah ble timbang...

aku nyer blog tak la berat sangat...cube tengok ni...

peeeerggh...punye la laju...erk...laju tak laju sangat la...tapi load time die masih mengekalkan tahap minimum lagi...besar blog masih di bawah 200 kb...tahniah untuk aku..



yang ni lagi satu..semalam jalan-jalan cari pasal..terjumpa video ni kat youtube..ni kes perli login fb dapat duit...

best je aku tgk budak-budak ni buat video ni...ade je idea...memang lawak la jugak...pasal fb logout..sebab selalu login fb dapat duit..ni stail terbalik la plak...jangan ade yang terasa sudah..tapi aku tak paham nape video ni ade muke dr rozmey ha..await hang anti ka..atau sekadar suka-suki...??

Tiada ulasan: