Khamis, 4 November 2010

time is running out!!..29 minggu yg indah..

Salam..

Peh penat btul mengemas..nak standby itu ini…sib baik ingat pe nak disediakan…kali ni persediaan lebih baik berbanding dulu…dulu mane ade pengalamankan…

Aku banyak mikir skang ni…trauma sehh…satu malam duk spital..misi2 garang giler…arrgghh..aku tension tul…sampai aku x tido malam tu..punye la seriau ngan misi yg duty malam tu..ape x nye…anak aku melalak sket je..die da dtg da…rase cam nak nages je..kene tibai ngan misi pepagi bute tuh..klu ikutkan hati nak je aku larik…

Tapi kali sedih la sket…abah dah xde…seedy…seedy…seedy…rase sunyi abah xde kali nih..x ble ingat la..klu ingat mesti menitik air mate aku…tapi sempat die tengok anak aku yg first dulu…

Memang aku rindukan ABAH….

1 ulasan:

minami-san berkata...

sabar ye zila.setiap dari kita pasti pergi menemuiNYA. kita yg tinggal ni byk kn doa yer.