Selasa, 9 November 2010

pembantu rumah

salam...

jumaat..sabtu dan ahad holiday panjang la katekan...tp aku tetap holiday sampai biler-biler...hehehe...hari ahad plak anak aku demam...tp sebelum die demam...keje dah settle dah...yg seronotnye keje tu sume anak aku yang tolong..(pasni aku ble wat iklan sape-sape carik pembantu rumah)...x caye meh aku kasik tengok gambar..sume aku yang snap..aku kan mandor..(jgn salah paham..kang x pasal2 aku kene tangkap sebab penganiyaan kanak-kanak..ampun!)ni nak kasik pandai berdikari...nanti dah beso satu pe pun x tau...

pagi2 da sibuk basuh baju...


basuh punye basuh...rupenye sibuk nak main buih...sib baik la kecik lagi..klu x aku suro bilas je kain skali..hehe..dah habis basah lencun....pi mandi plak...da siap hensem...pastu sibuk nak menyedut habuk gune vacum plak...

mak..mak...nak..nak..(sambil wat muke kesian..)

muke suro "on" kan vacum

tengok punye la ligat....sampai gambar pun blur..

isk..isk..mau 180 km/sejam nih...

apasal dok vacum kat situ je ha?!vacum berat x larat nak tarik..kihkih

pastu dah penat sangat wat keje....member ni pun dok la rehat...siap bagi upah....pastu dah stat merengek...rupenye badan dah panas...alahai kesiannye anak mak....tapi demam2 pun sempat die mengupdate blog mak die....lagi senang keje aku...(mase ni aku sempat wat kuih)


irsyadi menunjukkan cara-cara yang betul mengupdate blog

at last but not least...siap jugak update blog (opps..anak aku yang update)sambil aku wat kuih apam...sonang yo buek kuih apam ni...tapi mintak maaf la da habes...yang ble jamu mate je la..klu nak kene order len kali..

jamu-jamu la mate yer...

ok it's time for bobok...zzzzz...(keletihan menjage orang demam)


2 ulasan:

minami-san berkata...

best ada anak kecik ni zila. bile pulak nk merasa. am happy fr you. :)

cikgunurulizza berkata...

rajin anaknyerrrr