Khamis, 19 Julai 2007

kenape saya suke blog saye?

"kenape sy suke blog saye..........................??"

sebab saye dah lame tak update blog sendiri....

sebab kekadang saye sendiri dah malas nak mengupdate blog...

sebab ade segelintir manusia yang membuat saye kecik hati....

sebab walaupun saye x kenal mereka lebih rapat...tapi care mereka melayan saye...buat hati saye bertambah jauh....

sebab kadang-kala...hati saye cukup sensitif....

sebab saye tau...saye x sehebat mereka berbicara...

sebab mereka tau mereka lebih gah...di "bahagian" mereka...

sebab saya ni bukan ade rakan artis nak tunjuk kat sesape...

sebab saye xde org yg berpangkat yg nak dikenalkan...

sebab saye xde kenal mane-mane dato/tan sri untuk dibanggakan...

sebab saya tau saya x berharta....

sebab saye dah malas nak layan mereka....

sebab saye sendiri ade pendirian...

sebab mungkin mereka tidak mahu mengenali saye...

sebab saya x nak membuang mase...

sebab hidup saye perlu diteruskan.....

sebab perjalanan saya masih jauh...

sebab lebih bagus membahagiakan diri sendiri..keluarga...teman saye seadenye...

sebab saye tau hati saye mule memberontak....

sebab saye tau slalu saye saje yang terhegeh-hegeh menyape mereka..

sebab mereka tau ade ape dengan aku...

sebab saya tau saya akan mati jua akhir nya...

sebab saya tau...

MEREKA TAKKAN BOLEH BUAT APA-APA.....

sebab aku ingin hanye doa kalian buat sesiapa yg mengenali aku seadanye....





3 ulasan:

Orked berkata...

ni apasal lak nie..sengal je entry nie...meh nk peluk!

zilazaki berkata...

kak jie- kekadang tu hati saye ni memberontak...tak tau mane nak lepas...sebab tak pernah org nak tanya @ kisah pasal saye...maksud saye...lebih memahami situasi saye sekarang ni...ape pun ape yang saye buat ni..memang ade pihak yg tersinggung...tapi ape bole buat...slalu saye saje yg jage hati orang lain...hati saye sakit xde sape yang tahu...so maafkan lah saye....

equilibrium_space berkata...

weh..pekesss ni geng? wa baru dpt net kat ulu nie... acu cite mai k.
ake care...

kenapa saya masih disini? di blog anda???

kerana saya amat menghargai persahabatan kita. namun saya amat sibuk sebagai amah terkeji. harap maklum.ngeh!