Isnin, 13 Disember 2010

oohh..kitchenaid

salam....

2-3 hari ni aku tengah sibuk cari cake mixer jename kitchenaid....memang aku dah minat giler dengan kitchenaid ni..yang paling best sebab ade macam-macam warne....yaaaaaaaaanng paling lagi best....sebab ade warne purple la....baru la semangat sket nak wat kuih kan...sejuk je aku pandang mixer ni..haaaaaiiii...terapi ni....nak mara pun x jadi mara dah.....

tapi yang x berape best...harge die la...tengok yang luar negeri nyer...harge dalam ratus-ratus jer....kat malaysia rege die je RM2399.99...kan bagus klu harge die ratusan aje....memang aku rembat 1...tapi kalau mahal pun memang aku nak jugak 1 bende alah ni....tapi kalau boleh bayar bulan la...mane aku mampu seketul ribu-ribuan sebab nak beli bende alah ni je...










2 ulasan:

Yan berkata...

wah macam2 kaler cun

Yan berkata...

ok pasal website tu..
nak join boleh..
tp klu nak income yg berterusan kene rajin..
akak separuh jalan jek buat..
tp klu ikutkan total akak da dapat lebih RM500..
kejenye cume promote link.. since awak selalu mengadap internet.. lg senang.. akak ni celup2.. da terbatas tu yg tak buat sangat..

fes nanti dia suh kite create website.. cara create & ape yg perlu ditaip pun akan diberi..
pastu awk kene promote website awak tuh.. klu ade yg nak join.. baru awak dpt income..
tu jekla.. tak susah tp kene sabarla.. blum tentu sehari promote trus dpt.. tp kalau awak bernasib baik.. mungkin dpt lebih dari akak..