Sabtu, 4 Ogos 2007

banjir..banjir...dan banjir...

sehingga entry ni ditulis aku masih lagi dalam kebingungan....tatkala....(ceh penggunaan bahasa malaysia yang betul)....memikirkan macam mane aku nak settlekan..mengemas barang-barang dalam umah...yang dah tonggang-langgang.....



yang dari dalam bilik...dah berhijrah ke luar....



yang elok...dah bertukar....hancur...



yang dah hampir nak reject...memang kene reject trus....



ni cerite pasal hr isnin yg lepas.....hujan mencurah-curah x henti-henti...dan memang aku dah agak akan banjir punyer....



nasib baik aku nyer modem terendam sikit jer...klu x menangis x berlagu aku.....

mane umah aku??

paras lutut...giler kentang tul...sib baik xde buaye sesat..

kapet dah kembang cam biskut celup dalam air....

ni ade longkang...tapi air dah penuh..longkang pun tah mane..



acare main jirus2 air dalam umah...penat giler..

cube teke plastik tu gune wat bende..??

2 ulasan:

Ajipp berkata...

huishhh dasat gile ahh...
aku paham bukan mudah untuk ko dan pemili terima semua ni...
sabar ye...
dugaan dari-Nya...
salam simpati dari aku...

by the way...
ni area mane yekk...

Roshatika berkata...

Rumah mak akak hari tu pun banjir tapi tak sampai masuk rumah. Masa tu akak kat Kelantan.