Selasa, 12 Januari 2010

lelaki melayu kurang romantik??

Salam..

Hari ni dah 2 hari aku cuti..biasa la cuti2 malaysia kan…pagi td cam biase..mesti nak kene bace paper kosmo dulu…hari ni aku jumpe tajuk yg macam best je nak bace…tajuk nye “lelaki melayu kurang romantik”…wow..ini macam mencabar tali pusat laki aku je…hehe..
Bukannye ape...x semua lelaki cam tu kan…romantik tu aku rase x semestinye lelaki bagi hadiah barang atau menghadiahkan sesuatu berunsur susut nilai mate wang…ye la kalo dah nak mentekedarah kat restoren mewah..sekali makan je dah macam ble beli beras 50 kilo…ha mak datok…tapi para2 bini pun beragak2 la…kalo laki tu memang berduit..xde hal punye…ni kalo gaji ciput…elok2 la piker 100 kali…bile time byk $$ ble la itu ini..bile xde $..pandai ko salahkan laki…ha yg tu x sedap tu…

Laki aku klu tau ni mau x becakap ngan aku kang…tapi aku tau laki aku pun memang romantik gak…cume carenye lain sket..biar aku sorang je yang tau…hehe..

Sok aku last cuti…ade gak plan nk g jalan-jalan….aku pun tgh cari buku kraf gula…penulis die yasmin…aku dah jinak2 rimau nak menceburkan diri dalam bidang hiasan kek…bende baik kan…kite teruskan aje..janji hepi!!

Tiada ulasan: